Szöveges hirdetések, banner hirdetések… Van lehetőség egy hirdető számára továbblépni? Esetleg több értéket adni a hirdetésen keresztül annak az oldalnak a tartalmához, ahol megjelenik? Nos erre a válasz szerencsére igen.
Teljes cikk >>2011.08.12 E-Business
„A bannerhirdetés elvon attól a tartalomtól, amit olvasok.” „Számomra nem lényegesek.” „Nem akarok olyasmit megnyitni, amiről aztán később úgy gondolom, nem kellett volna.”Az AdKeeper és a 247realmedia.com által végzett felmérésben a megkérdezettek több mint fele egyetértett a fenti állításokkal.
Teljes cikk >>2011.08.12 E-Business
Egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy egy blog működtetése a marketing műveletek eredményes része lehet. Ez különösen igaz a B2C piacokon (vállalkozás a fogyasztó felé), de mi a helyzet a B2B (vállalkozás a vállalkozás, mint ügyfél felé) területen működő cégekkel? Mi a közös a népszerűségnek örvendő B2B blogokban?
Teljes cikk >>2011.08.06 E-Business
Felhasználói szempontból talán a Gmail, GTalk, illetve Facebook-ból összeolvasztott torzszülöttnek lehetne nevezni. Ami persze nem azt jelenti, hogy bottal sem érnénk hozzá, hanem éppen ellenkezőleg!
Teljes cikk >>2011.08.06 E-Business
A megfelelő hozzáállással, a leiratkozási szám miatti kesergés helyett, lehetőséget faraghatunk a leiratkozási folyamatból!
Teljes cikk >>2011.08.06 E-Business
Az olyan webanalitikai programok, mint például az ingyenes Google Analytics, manapság olyan adatokat képesek szolgáltatni a vállalkozásunk teljesítményéről az interneten, amiről régen csak álmodhattunk.
Teljes cikk >>2011.07.29 E-Business