Céges weboldala van, online megrendelő felületet, webáruházat üzemeltet? A megbízhatatlan, csalásra épülő weboldalak alaposan megkeserítik a látogatók, vásárlók életét és nem utolsó sorban bizalmatlanná, gyanakvóvá teszik őket. Ez csökkenti a látogatók vásárlói, megrendelői kedvét, amit persze a biztonságos és korrekt weboldal is elszenved, hiszen nincs ráírva egy lap tetejére sem, hogy „Nyugodjon meg, bennünk bízhat!”
Vagy mégis?
A Webkontroll, Magyarországon először hozta létre az un. feedback szolgáltatást, mellyel cégeknek segít hitelességüket bizonyítani és ügyfeleket véd meg az esetleges átverésektől, megtévesztésektől. Az on-line ellenőrző és véleményező rendszer, amely Webkontroll nevet kapta, ami már elérhető a www.webkontroll.hu címen, de ismerjük meg őket most közelebbről.
Mi is az a Webkontroll?
A Webkontroll arra törekszik, hogy egy ellenőrzési irányelvet követve kiszűrje a webshopok hiányosságait és csak a megbízható, leinformálható oldalak kapjanak minősítést a hazai piacon. Fontos kritériumok, hogy nem lehet magánszemély az üzemeltető, csak cég vagy vállalat, a Fogyasztóvédelmi előírásoknak maximálisan meg kell felelnie a webshopnak, hogy csak párat említsünk a számtalan kritérium mellett. Az biztos, hogy a Webkontroll ellenőrzése után, csak olyan webáruházak kaphatnak minősítést, amelyeket a vásárlók biztonsággal látogathatnak, azon meglepetések nélkül vásárolhatnak. Így az üzemeltető is biztos lehet benne, hogy elkerül akár egy Fogyasztóvédelmi bírságot és a látogatóknak sem lutri a minősített weboldalról vásárolni, hiszen az ellenőrzés minden hiányosságot kiszűr.
Webkontroll internetezőknek
Az átvizsgálás után a minősített cégek megkapják a Webkontroll emblémát, ami ezután garancia az oldal tisztaságára, megbízhatóságára. Az Egyesült Államokban hatalmas népszerűségnek örvendenek az „ellenőrzött” vagy „megbízható” jelzésekkel ellátott shopok, hiszen így egy vásárlónak sem kell azzal foglalkozni, hogy leinformálja a céget, a neten kutasson utána. Világszerte egyre több cég veszi igénybe ezt a szolgáltatást, ismertsége futótűzként terjed, így már Magyarországon is egyre több oldal keresi fel a Webkontrollt, hogy megkapja a Megbízható webáruház emblémát. Az ellenőrzés mellett lehetősége van a webshopnak, hogy az ügyfelek visszajelzést adjanak a termékről, szolgáltatásról az oldalon keresztül, így a régi pozitív visszajelzések után, az új vásárló már nem azon gondolkodik, rendeljen e, hanem, hogy hányat tegyen a kosárba. A pozitív értékelések elengedhetetlenek ahhoz, hogy tovább növeljék az oldal forgalmát, a vásárlói bizalom növekedését, míg a negatív értékelések ahhoz szükségesek, hogy szembesüljön weboldal tulajdonos a rejtett, számára ismeretlen hibákkal, ezek elhagyásával, korrigálásával pedig új ügyfeleket generáljon!
Webkontroll webáruházaknak
ÖNNEK IS BÁTRAN AJÁNLJUK, AMENNYIBEN:
Szeretné akár 70%-kal növelni eladásait illetve óriási előnybe kerülni konkurenciáival szemben!
Szeretne bizalmat kialakítani látogatóiban, hogy a későbbiekben vásárlók legyenek!
Nem szeretne több százezer forintot reklámra költeni, minimális befektetéssel növelné inkább a vásárlói létszámot.
Szeretné elsők között megkapni a Megbízható Weboldal vagy Webáruház emblémát.