Viselkedési kódex

 

Az Üzleti Ajánlatok.hu blogot többen szerkesztik. Az írások elhelyezői különféle szakterületeket, feladatköröket képviselnek, számítson tehát többféle nézőpontra. Szintén számítson az alábbiakra:

 

  1. Olvasóinkkal törekszünk a nyílt és őszinte párbeszédre.
  2. Pontatlan vagy félrevezető írást időben korrigálunk. Írásokat nem törlünk, kivéve ha valamely egyéb rendelkezésünkkel ellentétes. Az írásokhoz bármilyen kiegészítést egyértelműen jelzünk.
  3. Az összeférhetetlenséget felfedjük.
  4. Néhány témával kapcsolatban nem nyilatkozunk. Ilyenek többek között (nem kizárólagosan) az Üzleti Ajánlatok.hu üzemeltetőjének pénzügyeiről, szellemi tulajdonáról, kereskedelmi titkairól, menedzsment változásairól, jogi ügyeiről, tulajdonosairól, elbocsátásokról, szerződésállományáról szóló információk.
  5. Adott íráshoz kapcsolódó blogra, weboldalra mutató hivatkozást elhelyezünk. Forrásainkat közöljük, amennyiben a forrás nem kérte az anonimitást.
  6. Szeretnénk fenntartani a kétirányú tiszteletet – írásaink során feltételezzük a jóindulatot és igyekszünk tisztelettudóan reagálni. Cserébe ugyanezt kérjük olvasóinktól.
  7. Kérjük, ügyeljen arra, milyen információt oszt meg másokkal a blogon – a bloghoz hozzáférők a megadott személyes információt is láthatják.
  8. A szellemi tulajdonjogokat tiszteletben tartjuk.
  9. Minden tőlünk elvárhatót megteszünk a személyes és üzleti információ védelméért, a blogot használók bizalmas információinak tiszteletben tartásáért.

 

A kommentekről:

  1. A hozzászólások (kommentek) megjelenítése előtt azokat átnézzük.
  2. A kommenteket ésszerű időben nézzük át, jelenítjük meg, illetve reagálunk rájuk szükség esetén. Az építő kritikát szívesen fogadjuk. Nem válaszolunk minden kommentre, de elolvassuk őket.
  3. Nem jelenítünk meg kommenteket, melyek spam-nek minősülnek, nem illők, rágalmazók, trágárok vagy sértik az Üzleti Ajánlatok.hu felhasználási feltételeit, különösen annak 5.5. pontját.
  4. Az ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdéseket kérjük, ne a kommentek között intézzék, hanem elérhetőségeinken keresztül vegyék fel velünk a kapcsolatot. Így időben és érdemben tudunk válaszolni.
  5. Az ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdéseket a kommentek között nem jelenítjük meg
  6.  Nyílt vagy burkolt reklámot nem teszünk közzé a hozzászólásokban