Termék eladási tippek

Publikálva:    Kategória: ÜA Tippek    Kommentek: 
termék eladási tippek

Speciális tippek a termék megjelenítéséhez

 

1. A termék neve

A termék neve jelenik meg keresési eredményként a vásárlóknak, ezért nagyon fontos a világos, pontos, érthető megfogalmazás.

 

Ahol lehetséges használjon az ipari szabványok, tanúsítványok, márkanevek, szériaszámok helyett teljes, pontos termék nevet. Ne adja meg a modell számot vagy cége nevét.

 

Statisztikák szerint a termék neve, pontos kulcszóval együtt 15%-al több kattintást eredményez, mint a rosszul

megadott terméknév az Üzleti Ajánlatok.hu-n.

 

Összehasonlításképp egy jó, közepes és egy rossz elnevezés:

 

Rossz: CNC (nem specifikus)

Közepes: CNC Forgácsoló (specifikus és tömör)

Jó: INTEGREX 35 CNC Forgácsoló gép (specifikus és tömör, termék mérete, ipari szabvány)

 

 

2. Termék kulcsszó

A kulcsszó az a szó vagy kifejezés, ami alapján a vevő megtalálja azt a terméket, céget, amit keres. A felhasználók 80% az Üzleti Ajánlatok.hu keresőjén keresztül találja meg, a kívánt terméket. A leginkább releváns kulcsszó megtalálása magasabb találati arányt eredményez, és segíti a vevőt a termék megtalálásában.

 

Pass tagként három kulcsszó megadására van lehetősége minden termék esetén. Ennek ellenére ne adjon meg irreleváns kulcsszavakat., mert azok irreleváns keresési eredményeket adnak és potenciális vásárlói szemében szakszerűtlennek tűnhetnek.

 

Hogyan válassza ki a megfelelő kulcsszavakat:

  • Használjon a termékhez kapcsolódóan szinonímákat
  • Törekedjen a megfelelő helyesírásra
  • Kerülje a speciális karaktereket, szimbólumokat
  • A leíró jellegű kifejezéseket a termék nevével együtt használja

 

Itt egy példa a megfelelő kulcsszó kiválasztásához. (A termék neve: cukor 100 tonna Eu)

 

Rossz: cukor (túl általános, pontatlan és téves találatokat eredményez)

Átlagos: répacukor (megfelelő, de még mindig pontatlan)

Jó: Fehér répacukor (pontos és tiszta)

Kiváló: Fehér répacukor icumsa 45 (pontos, precíz és testreszabott)

 

A kulcsszó kereső mezőbe történő beírásakor az Üzleti Ajánlatok.hu adott esetban javaslatot is tesz.

 

Tipp:

  • Ne tördelje szét a többszavas kulcsszavakat (pl:. kerékpárcsengő → kerékpár, csengő).
  • Ne feledje, hogy a kereső nem kis és nagybetű érzékeny (pl: ‘MP3′ ugyanaz mint ‘mp3′).
  • Kerüljük a modell számok kulcsszavakként történő használatát ‘A001′.
  • A kulcsszavakat általában csak egyes vagy csak többes számban kell használni. Ez alól vannak kivételek. Pl: akkumulátor, elemek. Ilyen esetben mindkét kulcsszó használatát javasoljuk termékéhez (‘akkumulátor’ és elemek).

 

3. Termék fénykép

A legtöbb vásárló előnyben részesíti az Üzleti Ajánlatok.hu-n a fényképpel megjelenő ajánlatokat, illetve csak olyan megkeresésre válaszol, amelyik tartalmaz fényképeket a termékről.

 

Fénykép feltöltése esetén ügyelni kell arra, hogy annak mérete ne legyen nagyobb mint 3 MB, formátuma pedig JPEG (.jpg) Gif, vagy Png. A fényképeknek profinak és kiváló minőségűeknek kell lenni. Alul található egy összehasonlítás két különböző termék fényképéről. Melyik a jobb?

 

Fénykép vízjel

Fényképe mások által történő felhasználását megakadályozhatja vízjel hozzáadásával. A vízjel az Ön saját oldalának címe, ami a fénykép közepén jelenik meg.

 

4. Termék részletes leírása:

A részletes leírásban mutathatja be termékét teljes mértékben, segítve a potenciális vásárlók megtalálását. Az általános megállapításokhoz saját, jobban megfogalmazott leírását is hozzáadhatja. Leírhatja a termék nevét, funkcióját, kiegészítve a fizetési feltételekkel, fizetési határidővel, mérettel, csomagolási feltételekkel.

 

Figyeljen oda a helyesírásra, és törekedjen a vásárló érdeklődésének felkeltésére. Terjedelme 6000 karakter lehet, próbáljon meg tömör, de informatív lenni. Ne használjon HTML kódolást, illetve ne adjon meg

 

 

Termék eladási tippek
Szerző: 
Az Üzleti Ajánlatok.hu vezető fejlesztője. Én tervezem, menedzselem, kivitelezem, cenzúrázom a lap legfőbb funkcióit, már lassan 7 éve. És ha még nem lenne elég :) akkor közreműködök a portál teljes promóciós és marketingkommunikációs tevékenységében, arculattervezési munkáktól a kommunikációs megoldások kidolgozásáig.
comments powered by Disqus