Új szolgáltatások – Igényes online megjelenés, eredményességre hangolva!

Publikálva:    Kategória: E-Business    Kommentek: 
webmarketing szolgáltatások

Ahhoz, hogy egy vállalkozás számára megtérüljön az online megjelenésre fordított befektetés, nem elég csupán egy honlap elkészítése. Ehhez megfelelő online stratégiára van szükség, ahol mért adatok alapján tudja folyamatosan nyomonkövetni, és javítani online vevőszerző tevékenységét.

 

Mit érdemes átgondolni az online megjelenés előtt?

 

1. Mi a cél?

Ügyfélszerzés, márkaismertség növelése? Ezeken belül mit és mennyivel szeretne növelni? A határidő, amikorra ezeket cége el akarja érni. Esetleg egy helyi célcsoportnak értékesített eddig, és az interneten szeretné elérhetővé tenni termékét/szolgáltatását másoknak is? Eladás, vagy a potenciális ügyfelek kapcsolati adatainak gyűjtése az, amire fókuszálni szeretne?

 
 

2. Tartalom…

A honlapon megosztott információk a honlap külső megjelenésénél sokkal fontosabbak! A legjobb, ha magát a design-t, prezentációs eszközként kezeljük azon információk megosztására, amit látogatóink számára nyújtani szeretnénk. A letisztult tartalmi stratégiát már érdemes a design elkészülte előtt lefektetni, hiszen a design nem csak külcsíny, hanem az információ hozzáférhetőségének, és a felületek felhasználóbarátságának megtervezése is.

 

Ehhez természetesen a honlapot készítő cégnek tudnia kell milyen tartalmak kerülnek majd fel a honlapra. Például termékek, cikkek, videók, képek, hangüzenetek, illetve ezek kombinációi. A tartalommal kapcsolatosan további kérdőjel, hogy egy folyamatosan frissülő információbázison alapul-e, amit Ön rendszeresen frissíteni, módosítani, bővíteni szeretne, vagy csak egy egyszeri tartalomfeltöltést igényel.

 
 

3. Design

A tartalom hozzáférhetőségének, és prezentálásának eszköze. A látogatók sok esetben a honlap külseje alapján következtetnek a vállalkozás megbízhatóságára. Nem mindegy hogyan, milyen sorrendben, milyen méretben, formában jeleníti majd meg azokat az információkat, amelyek meggyőzhetik a látogatót, hogy több időt töltsön a lapon, megadja személyes adatait, vagy akár vásároljon Öntől. A kérdés, amit érdemes feltennie magának tartalmi stratégia kidolgozása után, hogy milyen úton szeretné végigvezetni a látogatók tekintetét a honlapon? Mit lássanak először? Milyen információkat szeretne kihangsúlyozni? Ha már rendelkezik honlappal, érdemes megkérdeznie magától, hogy ha nem lenne semmilyen szöveg rajta, akkor kiderülne e egy új látogató számára, hogy Ön mivel foglalkozik, miről szól a honlapja?

 
 

4. Hogyan fogom menedzselni?

Folyamatosan frissülő tartalom, de akár egy állandó tartalom esetében is szükséges, hogy folyamatosan menedzselje website-át. Egy blog esetében például a kommentek moderálásra lehet szükség, egy webshopban figyelni kell a vásárlók által beküldött kérdéseket, véleményeket, és persze a készletinformációk folyamatos frissítése is a mindennapos feladatok közé tartozik.
 
 

5. Marketing

A honlap elérhetővé tétele az interneten, illetve annak tartalommal való feltöltése még nem fog látogatókat, illetve fizető ügyfeleket eredményezni, ha nem tudnak róla. Szerencse és egyben balszerencse is, hogy számos hirdetési csatorna áll rendelkezésre. Szerencse azért, mert széles a választék, és szinte bármely vállalkozás kiválaszthatja a saját pénztárcájához igazíthatót, másrészt sokan elkövetik azt a hibát, hogy egyszerre túl sok csatornán akarnak hirdetni. Így elveszik a fókusz, és ez sokszor eredménytelenséghez vezet, vagy a hirdetési büdzsé elfecsérlésével jár. Érdemes egy hirdetési csatornát (Keresőoptimalizálás, Keresőmarketing, Közösségi média, Banner hirdetés stb.) kiválasztani, és amíg nem sikerül pozitív ROI-elérnünk vele, addig kizárólag erre az egyre koncentrálni. Emellett a honlap elkészítésének költségén felül, ezen hirdetési csatorna használatával együtt járó egyszeri, vagy folyamatos költségekkel is számolni kell.

 
 

Persze az eddig felsorolt lépéseken, témákon kívül is felmerülhetnek még plusz problémák, amiket meg kell oldani. Tisztában vagyunk vele, hogy ez a folyamat sokszor igen nehézkesen megy. Éppen ezért szeretnénk Önt újonnan indult szolgáltatásinkon keresztül átsegíteni a nehézségeken.

 

Forduljon hozzánk bizalommal!

Kattintson ide szolgáltatásaink megtekintéséhez!
 
webmarketing szolgáltatások 3d-ben
 

Új szolgáltatások – Igényes online megjelenés, eredményességre hangolva!
Szerző: 
Az Üzleti Ajánlatok.hu online marketing menedzsere. El sem hiszem, hogy már 10 év eltelt azóta, hogy "megmérgezett" az online marketing szakma. Otthon lenni ezen a területen folyamatos önfejlesztést igényel szinte napi szinten. Persze lehet, hogy csak az én elvárásaim magasak... Igyekszem minél több tippet, trükköt megosztani, hogy egy kicsit Ön is elmerüljön az online marketing útvesztőjében, egy kellemes kávészünetben, itt a Business Café-ban.
comments powered by Disqus