A 12-16 éves lányok kétszer olyan gyakran használják a közösségi oldalakat, mint a fiúk

Publikálva:    Kategória: E-Business    Kommentek: 
tinik és a közösségi oldalak

A nemzetközi felmérések azt a tendenciát vetítik előre, hogy a 12-16 év közötti tinik 81%-a használja folyamatosan az internetet, abből 78% hetente 1-szer minimum felmegy a Facebookra vagy a Twitterre.

 

A 17-24 évesek 90%-a használja az internetet, és hetente egyszer minimum a 81%-a meglátogatja kedvenc közösségi oldalát, hogy ott cseteljen vagy fontos információkhoz jusson.

 

A 25-34 évesek esetében ez az arány csökkenő arányt mutat. Ők 64%-ban vannak fent a neten és mindössze 56%-uk keresi fel a fent említett oldalakat.

 

tinilányok és közösségi média

 

Jogosan merülhet fel bennünk, hogy milyen lehet ennek a magas szinten telített korosztálynak a média aktívitása?

 

Nos, elmondhatjuk, hogy a tini lányok a legfogékonyabbak az ezeken a szájtokon megjelenő rövid, de lényegre törő videoüzenetekre.

 

Az idősebb tinédzserek inkább a tanulásra vagy a bulizás minőségére ható reklámokat kedvelik.

 

Ezek hossza 5 és 30 másodperc közé kell kerüljön. Az ennél hosszabb videókat már nem nézik végig. Tehát, ha a fenti egyének a termékeid célcsoportja, akkor igyekezz úgy elkészíteni az üzenetedet, hogy az beleférjen abba az időintervallumba, amire még oda tudnak figyelni a tinik.

 

De készíthetsz rövid üzeneteket is, melyeket részletenként adagolsz nekik annak érdekében, hogy fokozd a folyamatos figyelmet a terméked vagy a szolgáltatásod iránt.

 

Apróság, de fontos: Jó lenne, ha lennének hazai felmérések, melyeket megoszthatnánk annak érdekében, hogy a reklámüzenet sikeresen célba érjen a fenti korosztály esetén is. Igyekszem megtenni mindent, hogy a közeljövőben egy magyarországi felmérést is közzé tudjunk tenni. Addig be kell érnünk a külföldi eredményekkel.

 
 

A 12-16 éves lányok kétszer olyan gyakran használják a közösségi oldalakat, mint a fiúk
Szerző: 
Az a célom, hogy megosszam 10 év jó és rossz tapasztalatát amit eddig a marketing (online marketing) világában eltöltöttem, ügynökségnél, kis-és középvállalkozásnál, multinál és vállalkozóként. Szeretnék eltérni azoktól az oldalaktól, amelyek könnyű munkát és gyors megtérülést ígérnek ügyfeleiknek. Nem átalkodnak csak a saját hasznukat előtérbe helyezni, tudásuk aprópénzre váltása mellett. Az én tapasztalataim azt mondatják velem, hogy ma Magyarországon, ilyen romló gazdasági mutatók mellett, csak az maradhat életben rövid-és hosszú távon aki: végrehajtható stratégiával rendelkezik, melyre megfelelő eszközök, azt működtetni tudó munkatársak, és elegendő pénzügyi forrás áll rendelkezésére.
comments powered by Disqus