Üzemi kommunikáció fejlesztése
Feladva: | 2023.02.23. |
Irányár: | 1 - 1 HUF |
Minimum rendelési mennyiség: | 1 Darab/Darabok |
Üzemi kommunikáció fejlesztése!
Hogyan mutatkozzunk be hatásosan?
Hogyan adjunk át feladatot a beosztottaknak úgy, hogy a kívánt eredményt kapjuk?
Miként fogalmazzuk meg kritikánkat?
Hogyan lehet 5 percben elvégezni a műszak indítását úgy, hogy mindenki tudja a dolgát?
Hogyan lehet csoportosan döntést hozni?
Mi az, hogy valaki jól moderál?
Mi a különbség ha valaki dirigál, és ha valaki delegál?
Melyek a legjobb vezetői kérdések, amiket mindenkinek alkalmazni kellene?
Mikor közöljünk és mikor kérdezzünk?
Hogyan bánjunk ?nehéz? emberekkel?
Hogyan kommunikáljunk egy változást?
Kinek szól?
Vezetőknek és középvezetőknek
Leendő vezetőknek
Fiatal pályakezdő mérnököknek
Hogyan?
cégre szabottan
a helyi sajátosságokat figyelembe véve
megtörtént eseményeket feldolgozó példákon keresztül világítjuk meg a helyzetet (gyakorlatok, de nem színházi játék! )
azonnal alkalmazható tudásanyag azaz már másnap gyakorolhatják a tanultakat
ez most NEM ! tréning, hanem konzultáció
Van-e referenciánk?
Igen.
29 év vezetői gyakorlat
6000 tréningóra
IFKA minősítés van
FKTV regisztrációs szám van, azaz pályázati források igénybe vehetők, elszámolható a képzés
A vállalkozás kapcsolati- és cégadatait portálunk ellenőrizte, azok valódiságát megerősíti.
A
minősítéssel rendelkező partnereink adatainak valódiságát rendszeresen ellenőrizzük és jóváhagyjuk!
A Pass minősítéssről bővebben >>