Fotózás, fotókészítés
Fotózás, fotókészítés
A fotók a szavaknál sokkal hatékonyabban és meggyőzőbben biztosítják a kommunikációt. Nagy figyelmet kell ezért fordítani a fotók kiválasztására.
A fotónak ugyanazt az ígéretet kell sugároznia, mint a szövegnek. Azok a fotók hasznosak, amelyek felébresztik az olvasó kiváncsiságát. Mi történik? - vetődik fel a kérdés egy jó kép esetén az olvasóban. Minél érdekesebb a képen lévő esemény, annál többen nézik meg és annál többen olvassák el a hozzá tartozó szöveget.
A jó fotó több olvasót vonz, hosszabban megmarad az emlékezetben és sikeresebben támogatja a vásárlást.
A fotó legyen egyszerű és legalább olyan jó minőségű, mint a termék vagy szolgáltatás, melyet reklámoz. A kép elkészítését bízzuk tapasztalt fotósra.
A fotót - a többi marketing eszközhöz hasonlóan - befektetésnek kell tekinteni.
A fotók nem egyetlen alkalomra szólnak: minden megjelenésük a márka építésének a része. A jól bevált fotó rendszeres használata a márkaismertséget növeli és a márkaképet erősíti.
A fotó kiválasztásánál figyelembe kell venni, hogy az milyen érzést vált ki a célcsoportból. Sokan azért döntenek egy termék, cég vagy szolgáltatás mellett, mert annak a kommunikációja érzelmileg megfogta őket. Az érzelem gyakran erősebb a racionális megfontolásnál.
Ha cégének vagy termékének az értékesítését növelő jó fotókra van szüksége, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
A vállalkozás által megadott információk valódiságát portálunk nem ellenőrizte!
A Pass minősítéssel rendelkező partnereink adatainak valódiságát rendszeresen ellenőrizzük és jóváhagyjuk!
A Pass minősítésről bővebben >>