Csomagolástervezés
Csomagolástervezés
A csomagolásnak kiemelkedő szerepe van az értékesítésben és a marketingben - a legfontosabb és a legolcsóbb kommunikációs eszköz.
A csomagolás minden kommunikációnak az alapja, mert a vásárlók a csomagolással találkoznak a leggyakrabban.
Kotler szerint a jó csomagolás úgy hat, mint egy 5 másodperces reklám.
A csomagolás nem más, mint a termék ügynöke.
Ahhoz, hogy ennek a feladatának eleget tudjon tenni, a legfontosabb marketing elvárások a csomagolással szemben az alábbiak.
A csomagolás legyen ---
1. figyelemfelkeltő = itt a termék,
2. ígéretes = jó a termék,
3. rábeszélő = szüksége van a termékre
1. A figyelemfelkeltés eszközei ---
* A színvilág
* A formavilág
2. Az ígéretesség megjelenítésének eszközei ---
* A csomagolóanyag
* A grafika
* A fotó
3. A rábeszélés eszközei ---
* A márkanév és a terméknév
* A piktogramok, a kis grafikai elemek
Marketing szempontból jó csomagolás a piaci siker egyik legfontosabb feltétele.
Ha termékeihez egyedi és az értékesítést növelő csomagolásgrafikára van szüksége, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.
A vállalkozás által megadott információk valódiságát portálunk nem ellenőrizte!
A Pass minősítéssel rendelkező partnereink adatainak valódiságát rendszeresen ellenőrizzük és jóváhagyjuk!
A Pass minősítésről bővebben >>