Igen divatos fogalom lett manapság a közösségi média marketing, amely sokak számára (nem érdemtelenül) egyet jelent a Facebook marketinggel. De mi történik, ha mégsem jönnek az eredmények? Vagy nem is méri őket?! Pontosan erre az esetre hoztuk létre szolgáltatásunkat!
Ön megengedheti magának, hogy pénzt dobjon ki az ablakon ebben a gazdasági helyzetben? Persze tisztában vagyunk vele, hogy sok vállalkozás esik kétségbe, ha ügyfél híján nincs elég bevétel. Pontosan ezért kell a legtöbbet kihozni a Facebook hirdetésekbe fektetett összegből, ami egyet jelent márkaismertségének növelésével, és az új ügyfelekkel.
- Több rajongó
- Új ügyfelek
- Márkaismertség növelése
- És mindez a lehető legköltséghatékonyabban
A hirdetésekből erre az oldalra fognak megérkezni látogatói. Az oldal célja az ügyfélszerzés maximalizálása.
A hirdetési szövegek megírása (minden célcsoporthoz több hirdetés verzió, az átkattintás maximalizálása érdekében), a hirdetések képeinek megszerkesztése.
Leghatékonyabb hirdetés verziók meghatározása, az átkattintási szám növelése, költségek optimalizálása.