Viszonteladói és Szállítói szerződés Irodaszer
Feladva: | 2012.08.16. |
Fizetés módja: | M/T, D/D, CASH, D/P |
Ajánlat a gyártók és forgalmazók számára
Aki irodai felszereléseket, kellékeket, fogyóeszközöket, másoló papírokat, borítékokat, mappákat, lefűzőket, dossziékat gyárt vagy forgalmaz minden rendkívüli beruházás nélkül kerülhet be rendszerünkbe, mint v
Tudjuk, ma külföldi vállalkozást beindítani, létszámot, irodát, raktárat üzemeltetni, elektronikus vagy hagyományos értékesítési rendszert fenntartani nem kis beruházás. Ezt, mi már 2009-ben megtettük, fenntartjuk és működtetjük. Ajánlatunkkal szeretnénk Önöknek megtakarítani ezeket a nem is csekély összegeket és egyben biztosítjuk, hogy a szlovák piacon jelen lehessenek.
Termékeiket bárki megvásárolhatja a webshopon keresztül (természetesen a partner korlátozásának figyelembe vétele mellett, ha van ilyen). A webshop mellett természetes, hogy Ügyfélszolgálati raktárunkban személyes átvételt is biztosítunk a vevők számára, ahol az Ügyfélszolgálati irodánk működik (raktárral, elérhetőséggel, személyzettel).
A fentiek mellett Ön már jól tudja egy üzlet beindításához legalább 6 hónapra, rengeteg munkára, reklámra és marketingre van szükség. Mi nem ígérjük, hogy Önnek nem kell dolgoznia, viszont azt igen, hogy a Dél-Szlovákiai értékesítésben velünk közösen sokkal nagyobb eséllyel, jelentős beruházás nélkül lehet piaci szereplő. A mi érdekünk az öné is, hiszen számunkra fontos, hogy Ön értékesítse termékeit ezért folyamatosan figyeljük a piaci árakat, trendeket és segítünk Önnek az árak meghatározásában. Mert pont ez a lényeg, az árakat nem mi, hanem Önök határozzák meg és célünk közös, hogy ez jó legyen, sok fogyjon a termékekből.
Ezért Viszonteladói, Szállítói és terjesztői szerződést ajánlunk.
A vállalkozás által megadott információk valódiságát portálunk nem ellenőrizte!
A Pass minősítéssel rendelkező partnereink adatainak valódiságát rendszeresen ellenőrizzük és jóváhagyjuk!
A Pass minősítésről bővebben >>